Reunions de pares mares curs 2017-18

Us comuniquem que ja estan convocades les reunions de pares/mares d’inici de curs. El calendari previst és el següent:

16 d’octubre a les 7 de la tarda 1r i 2n d’ESO
17 d’octubre a les 7 de la tarda 3r d’ESO
23 d’octubre a les 7 de la tarda 4t d’ESO
24 d’octubre a les 7 de la tarda 1r i 2n de BATX.

1-0

Ahir vam ser tots víctimes d’un fet que créiem oblidat en el nostre país; la repressió policial pròpia de qualsevol règim autoritari. I tot per què? Perquè vam decidir VOTAR.

Desenes, centenars, milers i, fins i tot, milions de persones de totes les edats, des… Llegeix més»

VAGA el 3 d’OCTUBRE

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi com a treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: la VAGA.

Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó. Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

El Claustre de Professors de l’INS Alexandre de Riquer

MANIFEST DEL CLAUSTRE

Des de l’Institut Alexandre de Riquer de Calaf ens sentim consternats i avergonyits pels esdeveniments dels darrers dies al nostre país i com s’intenta impedir el dret a vot dels ciutadans i d’autodeterminació dels pobles (drets universals de la carta de les Nacions Unides) amb… Llegeix més»

INICI DE CURS. 13 de SETEMBRE

Us volem comunicar que l’inici de les classes del curs 2017-18 tindrà lloc el proper dimecres 13 de setembre a les 8,50 del matí per tots els grups. Aquest dia es farà la presentació dels tutors a primera hora i la resta de les classes es faran amb normalitat, segons l’horari establert, tot i que no caldrà portar els llibres de text, sinó només el material bàsic.

Com que aquest primer dia només té classe de matí, el primer dia de menjador escolar, pels alumnes que l’utilitzen serà el dijous 14.