Esmorzar emprenedor

El dimarts dia 21 de novembre els alumnes d’emprenedoria de 4t d’ESO vam fer un esmorzar a la cantina a l’hora del pati. Els alumnes hem estat tot el trimestre preparant un pla d’empresa i aquest esmorzar va ser la nostre prova pilot per validar el producte amb els clients.

Estem molt satisfets de com va anar tot, van venir molts alumnes i professors. Volem donar les gràcies especialment a l’Aurora de la cantina que ens va ajuda molt i als professors que ens van deixar sortir 30 minuts abans de la seva  classe per poder-ho preparar tot.

Ens agradaria tornar-ho a fer alguna altra vegada millorant els petits errors que hem tingut.

Esperem que us hagi agradat!!

Caminada pedalada per la marató 17/12/17

Benvolgudes famílies,
Un any més el BikeCalaf.cat organitza una caminada i pedalada per recaptar diners per la Marató de TV3!!!
Tothom que ho vulgui podrà vindre fins a Les Quadres-Aleny amb cotxe!!!
Perque d’11:00h/12:00h farem activitats i cagada del TIÓ pels més petits de la casa!!!

HORA de sortida:… Llegeix més»

Oferta laboral

Des de l’empresa Grup Alimentari Guissona ens han comunicat que hi ha llocs de treball de diverses tipologies disponibles per estudiants que hagin acabat el Batxillerat el curs 2012-13 i que, en cas d’estar-hi interessats, es pot sol·licitar una entrevista per optar-hi.
Si hi estàs interessat pots posar-te en contacte amb la secretaria del centre i et donarem les dades per contactar amb l’empresa.

1-0

Ahir vam ser tots víctimes d’un fet que créiem oblidat en el nostre país; la repressió policial pròpia de qualsevol règim autoritari. I tot per què? Perquè vam decidir VOTAR.

Desenes, centenars, milers i, fins i tot, milions de persones de totes les edats, des… Llegeix més»

VAGA el 3 d’OCTUBRE

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi com a treballadors i treballadores amb un dels instruments més preuats que tenim: la VAGA.

Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi tancant l’escola. L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó. Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

El Claustre de Professors de l’INS Alexandre de Riquer

MANIFEST DEL CLAUSTRE

Des de l’Institut Alexandre de Riquer de Calaf ens sentim consternats i avergonyits pels esdeveniments dels darrers dies al nostre país i com s’intenta impedir el dret a vot dels ciutadans i d’autodeterminació dels pobles (drets universals de la carta de les Nacions Unides) amb… Llegeix més»