Mobles de cartró 3er ESO

Els alumnes de tercer d’ESO hem acabat el projecte de construcció de mobles de cartró. El projecte ha consistit en ajuntar diferents lamines de cartró fins a tenir un gruix i resistència considerables i llavors enganxar les diferents peces creant una prestatgeria o qualsevol tipus moble.

Hem descobert que amb el cartró reciclat de capses velles es poden fer altres coses com mobles però el més important que hem après és que amb quatre cartrons es pot fer una obra d’art.

German, Hassan i Toni

Club de lectura a la biblioteca 21-3-18

Ens plau convidar-vos a la sessió del club que es farà dimecres 21 de març a les 19:30 a la biblioteca municipal. Comentarem el llibre:
Les cendres d’Àngela de Frank McCourt
Decidirem els propers llibres i escriptors per aquest curs

JORNADA DE PORTES OBERTES PEL CURS 2018-19

El proper dissabte 17 de març farem la Jornada de Portes Obertes per presentar el centre a les famílies amb fills que començaran el curs vinent 1r d’ESO. La Jornada començarà amb una xerrada del director a les 10,30 i tot seguit es farà un recorregut per les instal·lacions del centre a càrrec del professorat. Per acabar l’AMPA oferirà un pica-pica a tots els assistents.

Esmorzar emprenedor

El dimarts dia 21 de novembre els alumnes d’emprenedoria de 4t d’ESO vam fer un esmorzar a la cantina a l’hora del pati. Els alumnes hem estat tot el trimestre preparant un pla d’empresa i aquest esmorzar va ser la nostre prova pilot per validar el producte amb els clients.

Estem molt satisfets de com va anar tot, van venir molts alumnes i professors. Volem donar les gràcies especialment a l’Aurora de la cantina que ens va ajuda molt i als professors que ens van deixar sortir 30 minuts abans de la seva  classe per poder-ho preparar tot.

Ens agradaria tornar-ho a fer alguna altra vegada millorant els petits errors que hem tingut.

Esperem que us hagi agradat!!