29 d’abril. JORNADA DE BRICOLATGE

Us recordem que el dissabte 29 d’abril, a les 10 del matí farem una nova JORNADA DE BRICOLATGE per tal de mantenir en bones condicions les instal·lacions dels centre. Hi pot participar qualsevol persona de la comunitat educativa, alumnat, professorat, pares i mares…

Aquest any tornarem a pintar les línies de la pista esportiva i, si hi ha prou gent, algunes portes d’algunes aules. Animeu-vos a participar-hi!! Entre tots col·laborem en l’educació dels nostres fills i filles.

Ho organitza l’AMPA i la direcció del centre.

Projecte per treballar en el CERN de Ginebra (celebrant els 50 anys de la teoria electrodèbil)

L’alumne de 1r batxillerat Víctor Garcia forma part del grup de recerca de física del Programa Bojos per la Ciència, vinculat a universitats i a diferents centres d’investigació i recerca. Són 25 estudiants de 1r de batxillerat de tot Catalunya que estan encaminant el seu… Llegeix més»