S’OBRE EL TELÓ

Els alumnes de 3r d’ESO han organitzat un festival que s’ha representat dijous 20 d’abril a les 18h al Casal Municipal. En aquest festival han participat els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO en diferents actuacions.
Els diners recaptats seran per al viatge final d’etapa.

Els alumnes de primer d’ESO han realitzat un vídeo sobre la llegenda de Sant Jordi, on la imatge s’ha fet amb la tècnica de l’Stop Motion i la llegenda s’ha explicat en forma de rap.

Els alumnes de segon d’ESO han realitzat una obra de teatre, Sant Jordi sense rosa.

I els alumnes de tercer d’ESOhan realitzat tot el muntatge del festival i diferents espectacles de màgia, pompes de sabó, balls, realitat augmentada, ombres xineses i el making off de tot el procés.

En els següents enllaços podreu veure la llegenda de Sant Jordi feta pels alumnes de primer d’ESO i el making off realitzada pels alumnes de tercer d’ESO.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *