Projectes de l’ESO

Aquest dimecres 10 de gener es va realitzar la jornada de portes obertes dels projectes de l’ESO. Els alumnes de primer, segon i tercer van realitzar durant la última setmana diferents projectes.

A primer han fet un magazine televisiu, que aniran a defensar al canal Terres de l’Ebre dins el programa Plaça Major. A segon han fet un projecte sobre el disseny i realització d’un casal jove per al nostre municipi. A tercer han realitzat el projecte apadrinem una obra art, on han reinterpretat diferents obres d’art.

Com tots els projectes, finalment s’han exposat a les famílies i a tot el centre.