Col·laboració del nostre centre amb vàries entitats, recollit per Canal 21.

Fa uns dies els alumnes de tercer del nostre centre van fer una fantàstica col·laboració amb diferents entitats, com són l’escola Jeroni Moragas, l’Ajuntament i el grup de Natura Freixe. L’objectiu ha sigut recuperar una bassa temporal de gran interès biològic, netejant-la, plantant arbres autòctons (aubes) i construïnt un hotel d’insectes.

El canal de televisió Canal 21 es va fer ressò d’aquest fet, així que van venir a veure en directe aquesta gesta. Així que a disfrutar, de la zona recuperada, i de l’enregistrament :