SORTIDA TURISME i FUNDACIÓ CUIXART

Fa uns dies les Magranes i les Avellanes vam fer dues sortides molt divertides i enriquidores.

La primera va ser  a l’oficina de Turisme de Palafrugell. Allà vam realitzar un taller gastronòmic! Ens van explicar l’origen de molts dels aliments que mengem actualment com ara la patata, el tomàquet, la xocolata… Després, per grups, vam fer una vinagreta tot barrejant oli, vinagre, sal i diferents espècies que podíem escollir al nostre gust. Algunes eren força bones!

La segona sortida va ser a la Fundació Cuixart de Palafrugell. Vam poder veure de primera mà on treballava el pintor Modest Cuixart  i, el seu fill ens va explicar un munt de dades sobre la seva vida i obra. També vam poder fer d’artistes, vam realitzar un fantàstic quadre entre tots que d’aquí poc podrem penjar a l’escola!

Ens van agradar molt les dues sortides! Moltes gràcies a tots/es per explicar-nos-ho tant bé!

CLICA PER VEURE LES FOTOS A L’OFICINA DE TURISME

CLICA PER VEURE LES FOTOS A LA FUNDACIÓ CUIXART