DIA DE LA PAU

El 30 de gener és el dia en què va morir Gandhi i per aquest motiu es celebra el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, DENIP.

A classe hem parlat de la convivència, el respecte entre nosaltres. Els vostres fills i filles tenen molt clar que tots som diferents però que tots som persones i que aquesta “diferència” ens enriqueix.

A més, entre tots hem fet un mural molt bonic que tenim a l’entrada on es simbolitza el nostre desig de Pau entre totes les cultures. Si teniu l’oportunitat, entreu a l’escola a mirar-lo, sinó, aquí us en deixem unes fotos.

Fins aviat!

Cliqueu a sobre la foto per veure’n més