Història

L’escola Rosa Oriol obrí les portes el curs 2004-2005 al barri de Ca l’Artigues. En aquell moment no hi havia un edifici i l’escola començà la seva trajectòria amb 2 mòduls prefabricats atenent alumnes d’educació infantil amb un equip de 4 mestres, una conserge i dues monitores de menjador.

El curs 2005-2006, arran de les demandes per part de la comunitat educativa d’ampliació de places escolars degut a la saturació de les escoles Països Catalans, Sant Baldiri i Miquel Martí i Pol, el centre obre tota la línia educativa d’infantil i primària.

El curs 2007-2008, l’escola estrena un nou edifici de tres plantes dotat d’aulari per atendre dues línies d’escolarització i amb els espais específics per Aula de Música, Aula d’Anglès, Psicomotricitat, Gimnàs, Vestuaris,  Aula d’Informàtica, Biblioteca, Experiments, Cuina i Menjador.