REALITZEM DIVERSES RESIDÈNCIES AMB EL PROGRAMA ESCOLA NOVA 21

Del 9 al 20 d’abril dues mestres de la nostra escola han gaudit de l’estada peagògica al col·legi Montserrat de Barcelona. En aquesta residència han pogut aprendre de i amb els docents de l’escola Montserrat que implementen un projecte innovador vinculat amb les tecnologies de la informació i la comunicació, i amb el desenvolupament de les intel·ligències múltiples.

I del 16 d’abril al 4 de maig, quatre mestres d’Infantil i Cicle Inicial del nostre centre estan gaudint del treball per projectes que fa l’escola Rellinars.

Gràcies al programa Escola Nova 21 per fer possible aquest modelatge entre iguals d’alto estànding!!