REBEM UNA VISITA D’EXCEPCIÓ

El dijous 14 de desembre ha estat, de nou, un motiu d’alegria per a la nostra comunitat i és que hem rebut la visita d’un grup de persones molt especial en el món de la pedagogia: la Directora i la Sot-directora dels Serveis Territorials del Baix Llobregat, la Regidora i dues tècniques d’Educació de Viladecans, el nostre inspector, el Director de l’Escola Municipal de Música del Prat de Llobregat, i la inspectora i l’equip Directiu de l’Escola Àngela Roca de Viladecans.… Llegeix més»

MERAVELLÓS SOLSTICI D’HIVERN DE CI

El dijous 30 de novembre ha estat molt especial per la comunitat de petits de CI de la nostra escola perquè han posat en escena tots els aprenentatges fets durant el trimestre al voltant dels projectes d’aula. Els nens i nenes de 1r i 2n, a través de la paraula, el moviment i la música, han estat protagonistes estelars d’unes produccions meravelloses.… Llegeix més»

REBEM LA VISITA DE 7 PROFESSORS D’UNA ESCOLA XINESA DE BEIJÍN

El dilluns 9 d’octubre ha estat molt especial per a la nostra escola ja que hem rebut la visita de 7 professors d’una escola xinesa de Beijín, acompanyats de Jose Luis Linaza (professor de la Universitat Autònoma de Madrid). Aquesta comitiva ha visitat 3 centres MUS-E (dos de Madrid i el nostre a Catalunya) amb la intenció de conèixer com es treballa l’Educació Artística al nostre país.… Llegeix més»