Deures d’Estiu 6è

Aquí trobareu els deures d’estiu pels alumnes de 6è!!!

Són quatre dossiers de deures d’estiu que han realitzat el grup de caps d’estudi de les escoles públiques de Viladecans i Sant Climent per treballar les competències bàsiques de les àrees de Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques.

Aquests dossiers s’hauran de lliurar al tutor/a de 1r de la ESO.  Els professors de les diferents àrees els tindran en compte per a l’avaluació del 1r trimestre, així que els alumnes que no hagin superat alguna de les àrees cal que els realitzin obligatòriament. Per la resta de l’alumnat, són opcionals per repassar tot allò après al llarg del curs.

Bon estiu i bona feina!!!!

Jornada Transversal i TAC

Aquest dijous 24 de maig hem participat a la Jornada Transversal i TAC del Baix Llobregat. Ha estat una jornada molt enriquidora on hem compartit diferents experiències amb altres centres per tal de fomentar la competència digital docent.

Nosaltres hem presentat la ponència Gamificació amb ClassCraft amb les alumnes de sisè, la Marina i la Lucía, que de la mà del seu mestre d’Anglès i de la Directora de l’escola, han fet una gran feina compartint allò que realitzen dia a dia a l’aula. Moltes felicitats noies!!

Aquí us deixem la página web on està penjada la informació de la Jornada.

Dansem Junts 2018

Benvolgudes famílies,

El passat divendres 27 d’abril l’alumnat de 2n va celebrar el Dansem Junts. Una activitat emmarcada dins del Dia Internacional de la Dansa.

Més de 600 alumnes de Viladecans i Gavà es van reunir a l’Atenenu de les Arts de Viladecans per ballar balls tradicionals com “El Patatuf”, un ball popular del Baix Llobregat.

Jornada Emociona’t amb l’escola

Benvolgudes famílies,

Ahir va tenir lloc la I Jornada Emociona’t amb l’escola. Va ser una jornada molt enriquidora on vam poder compartir diferents dinàmiques d’Educació Emocional amb les famílies.

Com ja us vam informar, aquest curs hem començat a implementar el projecte Emociona’t que vam elaborar el curs passat. Portem molts anys treballant els valors i desenvolupant habilitats per a la vida i el benestar, però aquest curs ho estem treballant de manera més sistemàtica.

Els objectius del projecte Emociona’t són:

• Adquirir un millor coneixement de les pròpies emocions.
  • Identificar les emocions dels altres.
  • Desenvolupar l’habilitat de controlar les pròpies emocions.
  • Prevenir els efectes perjudicials de les emocions negatives.
  • Desenvolupar l’habilitat de generar emocions positives.

Aquí us deixem un petit video per tal que veieu que bé ho vam passar!!

Esperem gaudir tots plegats de més moments com aquest!!

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR PEL CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Ha sortit la convocatòria per a l’atorgament d’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR DEL CONSELL COMARCAL pel curs 2018-2019.

La documentació obligatòria que necessiteu per fer la vostra sol·licitud és:

• Sol·licitud. L’imprès de la sol·licitud el trobareu a la secretaria de l’escola.
  • Volant de convivència actual.
  • Fotocòpia de DNI/NIF/NIE.
  • Certificat de l’Agència d’Habitatge de Catalunya en concepte de subvenció per pagar lloguer a arrendataris amb risc d’exclusió social per motius residencials.
  • Ingressos no subjectes a IRPF:

-Renda garantida de ciutadania o equivalent: document acreditatiu i el seu import de l’any 2017 (PIRMI).

-Pensió per aliments dels fills, en cas de divorci: document acreditatiu de l’atorgament i del seu import de l’any 2017.

-Les persones que estiguin donades d’alta al sistema especials de treballadors de la llar, caldrà que aportin certificat de cotitzacions corresponent a l’any 2017.

La documentació complementària per acreditar les circumstàncies familiars:

– En cas de família nombrosa: Fotocòpia del carnet de família nombrosa en vigor.

– En cas de família monoparental: Fotocòpia del carnet de família monoparental en vigor.

– Infants en acolliment, s’acreditarà mitjançant la resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.

– En cas de discapacitat de l’alumne o germans aportar el Certificat que acrediti la discapacitat, emès per un Centre d’Atenció a Persones amb Discapacitat (CAD) del Departament de Benestar Social i Família o pels organismes competents d’altres comunitats autònomes.

– Conveni, sentencia de divorci o l’acta final de mediació del Departament de Justicia.

Recordeu presentar la vostra sol·licitud i la documentació abans del dimecres 9 de maig del 2018.

FRUITA A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola potenciem una alimentació saludable i participem en el programa de Fruita a l’escola.

Aquesta setmana ens arribarà una dotació de:Tenim la gran sort de tenir una comissió de mares que ens ajuden a que la fruita arribi a cada infant de l’escola!! Moltes gràcies a totes!!!

En la web http://fruita.cat/ teniu informació del programa amb concursos i diferents activitats. Us animem a visitar-la!!

INFORMACIÓ METEOROLÒGICA 28.02.2018

Benvolgudes famílies,

Segons informacions de Protecció Civil les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles.

Donades les prediccions i rebudes les instruccions del Departament d’Ensenyament, us notifiquem que en el cas que demà la neu hagi quallat i això  suposi dificultats per arribar tant del professorat com de l’alumnat al centre,  no és podrà garantir l’activitat acadèmica normalitzada.

El centre romandrà obert amb serveis mínims.

Salutacions cordials,