La nostra escola

La nostra escola treballa per aconseguir una educació cohesionada i cooperativa al servei de l’aprenentatge de tot l’alumnat, a fi que tots siguin atesos segons les seves necessitats i les seves aptituds, amb oportunitats per a tots. Un model d’escola que té com a finalitat promoure els valors de convivència basats en el respecte i la confiança. És en aquest marc que tota la comunitat educativa vetlla perquè tothom se senti reconegut i part essencial de la nostra escola i, per tant, de la nostra societat.

Carnaval 2018

Després d’una setmana seguint les ordres del Carnestoltes, rei dels Poca-Soltes, finalment ha donat la cara. Entre tots li hem fet un judici i com que som tant bons l’hem indultat i tots junts ho hem celebrat!!!!!!!

Podeu veure el judici que li hem fet

El Nadal a l’escola

Com cada any, quan s’acosten les festes de Nadal, l’escola organitza diferents activitats per viure amb il·lusió aquestes dates màgiques per tots però, especialment, pels més petits.
En primer lloc ens distribuïm per grups per fer els tallers de decoració de l’escola. Els alumnes d’educació… Llegeix més»