La nostra escola

Preinscripcio i matrícula Curs 2024-2025

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2024-2025

El codi de la nostra escola, dada necessària per formalitzar la Preinscripció, és: 08062811

Les zones d’influència (Zona Educativa) del centre són: el casc urbà, Font Martina, Remei, barri de la Serra, Pla de Can Sala, els Bruguers, Can Pagà i Can Bosch.

Calendari
Oferta places EI i EP
Informació – web departament
Criteris d’assignació
Educació Infantil 3-6 anys
Llistat amb puntuació provisional
Educació Primària
Llistat amb puntuació reclamacions resoltes
Com fer la preinscripció
Llista admesos
Guia per a la preinscripció

Robotseny 22-23

Robotseny 2023!
El passat dissabte es va celebrar la Robotseny 2023. Els infants de 5è van participar en aquesta edició i van fer una feina brutal!! Sou uns cracks! Molt orgulloses de totes i tots vosaltres, sou un equip genial!
Gràcies famílies per l’acompanyament i recolzament en… Llegeix més»

Festa fi de curs 22-23

FESTA FI DE CURS 2022-23!
Divendres passat vam celebrar l’esperada festa de fi de curs!! Va ser una tarda/vespre molt emocionant! Tallers creatius, comiat dels infants de 6è, Holi Festival, “photocall” ben rústic, sopar i música per acabar aquesta gran trobada!
Moltíssimes gràcies a l’AFA, a les… Llegeix més»