Contes a la classe dels Eriçons

Els Eriçons van treballar una tipologia de text, el conte. Per començar, van fer un titella amb un cartó d’ou i parts naturals (sobretot fulles, i branquetes). Aquest titella era la protagonista principal del seu conte que elles i ells es van imaginar. Després d’explicar les parts d’un conte i respondre unes preguntes de cada part, van elaborar-lo. Finalment, van fer un treball d’oralitat i amb la Lluïsa ho van gravar a la ràdio de l’escola.
Aquí podeu escoltar el resultat final, clicant damunt la imatge de cada nena o nen!!!
Han quedat uns contes preciosos, imaginatius i molt treballats.
Us felicitem!!! Sou genials!!!