Espais d’aprenentage: Ambients

Després d’observar durant els darrers anys als nostres alumnes de l’escola, ens ha portat a reflexionar sobre l’aprenentatge i la manera d’aprendre dels infants. Per això vam creure convenient com a comunitat educativa iniciar un canvi en la mirada de com aprenen els nens/es.  Una de les maneres ha estat  creant quatre espais nous d’aprenentatge per potenciar les capacitats dels nostres alumnes i estimular-los amb nous materials més atractius i un ambient més còmode, acollidor, càlid i diferent de l’aula on poden aprendre.

Els espais que hem creat són quatre: experimentació amb aigua, experimentació amb sorra, llums i ombres, espai artístic, i per últim jugar a ser… Aquests estan situats en aules d’educació infantil i una d’educació primària perquè són aules més còmodes i àmplies.