Eleccions al Consell Escolar 2023

Enguany toca renovar membres del Consell Escolar, concretament acaben mandat 3 membres del sector mestres i 2 membres del sector famílies. El procés s’inicia avui, 30 d’Octubre, i finalizarà el 27 de novembre de 2023.

Aquí us deixem el calendari de tot el procés per a que el pugueu consultar, i us animem a participar-hi ja que com diu el lema de la campanya…“Millorar l’escola és cosa de tots”.

CENS ELECTORAL: Per un tema de protecció de dades no es pot penjar a la web les llistes del cens dels pares, mares i tutors legals dels alumnes de l’escola.
El cens el trobareu penjat a la cartellera que hi ha a l’entrada de l’escola i el podreu consultar durant l’horari escolar. En cas d’haver de presentar una reclamació us podeu adreçar a la secretaria de l’escola. Us informem que no està permès fer fotografies d’aquests llistats ni la seva difusió.