Robòtica escolar

El projecte de robòtica s’inicia a la nostra escola com una eina  per incentivar la  tecnologia digital en l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Com a centre ens vam adherir al projecte Robotseny el curs 2015-16, essent aquest any el 3r que hi participem per tal d’aprofitar aquesta xarxa tan dinàmica i el suport que ens està donant l’Ajuntament en l’adquisició del materials per a portar a terme aquesta activitat dins les aules.

El projecte té com a objectius:

• Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats.
  • Resoldre reptes o problemes (mitjançant la programació) fent servir la lògica i el pensament crític per arribar a una possible solució.
  • Utilitzar un sistema establert per emmagatzemar la informació digital.
  • Presentacions multimèdia: elaborar presentacions enriquides amb transicions, elements multimèdia, enllaços.

Clica l’enllaç per llegir el Projecte de robòtica de l’escola i el Pla TAC

Clicant damunt de cada enllaç podreu veure per cicles el treball de la robòtica a l’escola.

La robòtica a l’escola Matagalls

– Iniciem la robòtica a EI amb els Bee bots

Com treballem amb els Bee bots a educació infantil

Els Bee bots al Cicle inicial