A les aules recomanem llibres

La commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya durant el 2024 pretén fer homenatge a aquest important mitjà de masses que ha acompanyat la societat catalana en moments històrics transcendents. Per aquest motiu, els alumnes de l’escola, coincidint amb la diada de Sant Jordi participem en l’activitat que organitza el Departament d’Educació: “Sant Jordi a les Ones”, per a fomentar la participació de centres i alumnat al voltant de la ràdio escolar i potenciar la lectura entre els infants.

Clicant damunt de cada imatge podreu escoltar les recomanacions de llibres que ens fan les i els alumnes de l’escola.