HEM FET L’HORT

Avui hem fet l’hort de l’escola. Al matí els alumnes de la classe dels Iphones han fet una classe de matemàtiques tot mesurant el seu perímetre i les seves dimensions. Un cop a classe han dissenyat com havia de ser l’hort. A la tarda hi hem plantat tots junts escaroles, espinacs i cebes. A més també hem plantat pensaments i violes que hi donen molt color. Una brigada de regadores han donat vida a l’hort. Durant les setmanes següents tindrem molta cura d’ell i segurament que hi plantarem més verdures.

Abans de marxar hem convidat a totes les mares i pares a veure l’hort de l’escola.

Feu clic a la foto per veure l’àlbum

TALLER DE TEATRE I CUINA

Avui hem seguit amb els tallers de teatre i cuina. A teatre seguim dibuixant decorats i aprenent el guió. A cuina la setmana passada vam fer creps de xocolata i suc de taronja. Aquesta setmana hem escrit les receptes dels plats elaborats. La propera setmana tornarem als fogons!!!

Feu clic a sobre la foto per veure l’àlbum

PADRINS I FILLOLS

Aquesta setmana a padrins i fillols hem jugat amb jocs de construcció. Tots els nens i nenes han deixat anar la seva imaginació. Amb aquesta activitat hem acabat un cicle de 4 setmanes de Padris i Fillols que a partir d’ara anirem repetint. Les activitats… Llegeix més»

ATURADA GENERAL

Demà dimarts 3 d’octubre amb la conformitat de tota la comunitat educativa de l’escola s’ha acordat tancar l’escola. Durant el dia d’avui s’han fet diverses activitats a l’escola. El dia l’hem acabat llegint les cartes que han escrit els alumnes i una de l’Aloma que s’hi adhereix tota la comunitat educativa de l’Estany.

Cliqueu a sobre la foto per veure’n més.

PADRINS I FILLOLS

Cada dimecres al matí ens trobem tota l’escola per fer “Padrins i fillols”, una activitat on les alumnes més veteranes prenen responsabilitats respecte a les més petites. De moment hem fet una activitat de lectura i una altra de jocs de taula. Estem molt contentes… Llegeix més»

COMENCEM ELS TALLERS DELS DIVENDRES

Avui hem començat els tallers. Aquesta tarda ens hem dividit en 3 grups. La Fernanda farà des d’avui i durant les properes setmanes un taller de “Teatre”. En Sergi un de “Fem de científics” i en Toni un de “Cuina divertida”. Ens ho hem passat… Llegeix més»

FLORS AMB PÈTALS DE VITAMINES EMOCIONALS!

Aquesta activitat ha consistit en dibuixar unes flors amb tants pètals com companys tenim al grup. Cada alumne/a tenia una flor. Per una banda l’han pintada i decorada i per l’altra banda, han escrit el seu nom a la part central. Seguidament hem posat música relaxant i ens hem anat passant les flors. Els companys han escrit en els pètals missatges positius del/de la nen/a.

Ens han quedat unes flors molt boniques!!!

Hem estat molt contents de llegir-les i veure quantes coses agradables pensen, de nosaltres, els companys.

Ho hem fet tots els cicles de primària.

I ara ens serveixen per decorar l’escola i donar la benvinguda a la primavera!