JORNADES DE PORTES OBERTES

Les jornades de portes obertes ja han estat realitzades. En cas de tenir interès en visitar el centre, poseu-vos en contacte amb la direcció i intentarem atendre-us el més aviat possible.

Atentament,

La direcció.

SORTIDA LAB P3

Avui els més petits de l’escola hem anat al LAB 0-6 amb autobús. Aquest és un espai on hi ha diferents activitats per descobrir i aprendre amb la ciència i al mateix temps jugar i gaudir. També hem tingut una estona per anar al parc.
A… Llegeix més»

Visita famílies P3B

Els infants de P3B estem molt contents, fa dues setmanes que ens estan visitant les famílies a l’escola. Totes fan coses diferents: ens expliquen contes o històries, ens ensenyen fotografies dels nens i nenes quan eren més petits, ens ajuden amb les activitats que fem,… Llegeix més»

Sortida a l’Egiba i al Congost dels alumnes de 3r

El passat dia 16 de març els alumnes de 3r van anar a l’Egiba a conèixer i practicar algunes especialitats de gimnàstica i també a l’estadi del Congost per realitzar algunes activitats atlètiques.

Després de dinar i fer un petit joc de cercar llocs, vàrem tornar tot caminant cap a l’escola. El dia i la jornada va ser molt bona.

Si voleu veure unes imatges podeu anar a aquests albums: 3r A i 3r B.

C.I Improvisació i Creativitat a l´àrea d´educació artística

Durant aquest 2º trimestre a plàstica vam el-laborar unes maraques mitjançant reciclats que es van utilitzar per fer improvisacions musicals amb la cançó “M´agrada el pàmpol” també creada per els nens i nenes de C.I durant la sortida de la verema.

Desde música els alumnes hem compartit amb els nostres companys/es les nostres emocions a partir de les sensacions que ens ha transmès la cançó africana “Oelele” a través del moviment lliure i la veu.

1r B

1r A

2n A

2n B

1r Cantata per l´Igualtat “La petita puça”

El passat dia 9 de març els alumnes de 1r vam participar juntament amb les escoles La Flama, Sant Ignasi, Valldaura i Ave Maria la cantata “La Petita Puça” al Teatre Conservatori. Ens ho vam pasar molt bé, ja que a l´escenari ens van acompanyar músics amb directe i tothom va sortir molt content del Teatre.

Us deixem una mostra  de les cançons del concert.

“Per commemorar els actes del DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES l’Àrea de la Dona del Consell Comarcal del Bages ha organitzat la Cantata de la PETITA PUÇA.

El Conte de la Petita Puça ha estat creat expressament per l’ocasió per Ai Carai (a partir de la cançó “El valset de la petita puça” del grup La Tresca i la verdesca) i mostra els efectes de la discriminació de les nenes pel sol fet de ser nenes i com podem canviar aquesta situació.

La protagonista del nostre conte, la petita puça, és una artista de circ, li agrada la seva feina i és feliç. Però un dia les coses comencen a canviar, arriben al circ uns mags a qui no els agraden les nenes i que amb el seu menyspreu aconsegueixen que la puça estigui trista. Com podran els animals del circ canviar aquesta situació?”

Sortida a Masquefa dels alumnes de 3r

Aquest dijous els alumnes de tercer hem anat a Masquefa a visitar el CRARC (Centre de recuperació d’amfibis i rèptils de Catalunya). La sortida ha estat molt interessant ja que hem après moltes coses dels rèptils, els hem pogut veure d’aprop i fins i tot tocar-ne algún.

Aquí trobareu unes quantes fotos de la sortida FOTOS

I si voleu més informació del centre podeu anar a aquests enllaços: CRARC i Visita virtual

crarc

Sortida Museu Història Barcelona