BON ESTIU A TOTHOM!!!

Ens retrobem el 12 de setembre.

Les fotos del curs 16-17

Ja estan publicades les fotos d’aquest curs. Si voleu podeu anar a l’apartat de fotos o bé hi podeu arribar des d’aquí:

EI 3
EI 4
EI 5
1r
2n
3r
4t

Recordeu que aquestes fotos són per ús personal, per tant no es poden utilitzar per cap altre fi sense el permís corresponent. També recordeu que si algú creu que es vulnera el seu dret d’imatge pot enviar un correu a l’escola i la foto serà suprimida.

Piragüisme 5è

L’última sortida dels alumnes de cinquè ha estat al parc de l’agulla. Hem anat a fer piragüisme. Hem passat molta calor, però ens ho hem passat genial!

Aquí teniu un recull de fotos.

ECODIVER

Avui els nens i nenes de P3 hem anat d’excursió a la granja Ecodiver. Allà hem pogut veure animals com per exemple: una vaca, cabres, ovelles, cavalls, gallines, oques, un paó real, etc. També hem visitat l’hort i hem pujat sobre un poni.  A més… Llegeix més»