Cursa d’orientació a l’escola

El dijous 15 de febrer, els de 4t vam poder gaudir d’una cursa d’orientació a l’escola organitzada per una família del centre.

L’experiència va ser sensacional: vam poder treballar orientació espaial a través de mapes, vam reforçar el treball en equip, la coordinació, l’exercici físic, l’autonomia… I tot plegat en un context conegut pels infants i que alhora ens va servir d’entrenament per la cursa interescolar de Sant Cugat.

Va ser tot un plaer i una experiència molt enriquidora. Des d’aquí volem donar gràcies a aquesta família que, amb tanta generositat i dedicació ens va proporcionar la tecnologia i la il·lusió necessàries per viure una tarda màgica.

Aquí teniu un recull d’imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *