AFA

• L’AFA és l’associació de famílies de l’escola. És voluntària i té com a objectiu promoure la participació i col·laboració en les activitats educatives del centre.
    • Activitats extraescolars: piscina, multiesport i anglès.
    • Activitats lúdiques: festa de Hallowen, esmorzar i xocolatada de Nadal, regals de reis,participació en altres esdeveniments escolars….
    • Socialització de llibres, perquè és molt important que els nens i nenes puguin gaudir de llibres gratuïts.
    • Beneficis per als socis/es: descompte als llibres i a les activitats extrescolars, subvenció per a excursions escolars, entrada gratuïta a les festes…
    • Serveis: servei de menjador, servei d’acollida matinal, venda de llibres i roba escolar.
  • Per tot això, animem a totes les famílies a formar part de l’AMPA d’aquesta escola per col·laborar, participar i gaudir de les diferents activitats.

TOTS SOM IMPORTANTS PER CREAR L’ESCOLA QUE DESITGEM!!!!!!!!

• Per a contactar amb l’AMPA: afaenxanetaviladecans@gmail.com
  • Si vols més informació visita la seva web: WEB AFA ESCOLA ENXANETA