BON ESTIU!!!

ANIMALS AL PARVULARI: LA LLEBRE

16

L’ARIADNA I EL MARÇAL ENS HAN PORTAT UNA LLEBRE QUE VAREN TROBAR AL CAMP AMB EL SEU PARE  I QUE L’ESTAN CUIDANT FINS QUE ES FACI UNA MICA MÉS GRAN.

L’HEM POGUT OBSERVAR MOLT BÉ; ENS HEM FIXAT EN COM SÓN LES POTES, LA CUA, ELS BIGOTIS LES ORELLES… I HEM POGUT APRENDRE MÉS COSES D’AQUEST ANIMAL.

MOLTES GRÀCIES!!

ANIMALS AL PARVULARI: LA TORTUGA

AQUESTS DIES A L’ESCOLA ESTEM APRENENT COSES DELS ANIMALS I EL RAMON, EL PARE DE L’ARIADNA I EL MARÇAL, TAMBÉ ENS HA PORTAT UNA TORTUGA QUE VA TROBAR AL CAMP.

HEM CONVIDAT ALS AMICS DE P3 I P4 I TOTS L’HEM TOCAT I OBSERVAT: HEM MIRAT COM ES DESPLAÇAVA PER LA CLASSE, COM ERA LA SEVA CLOSCA, COM AMAGAVA I TREIA EL CAP, LES POTES I LA CUA, I ENS HA AGRADAT MOLT EL DIBUIX DE LA SEVA PANXA.

MOLTES GRÀCIES!!

Colònies a la Garrotxa – 4t i CS

Famílies, aquí teniu algunes de les fotos que ens arriben des de la Garrotxa.
Després de sortir de Corbins, passejada i gimkana per Besalú, més tard visita al Museu dels Volcans d’Olot i finalment arribada i instal.lació a la casa de colònies. I per acabar el dia, felicitar al Pau Gili pel seu aniversari!

Concurs Proves Cangur de Matemàtiques

Com cada curs, surten publicats a la pàgina web oficial, http://147.83.52.79/cangur/, els resultats dels 6% millors de cada categoria.

Des de l’escola encoratgem a tot l’alumnat de cicle superior a participar-hi i gaudir d’una experiència més. Agraïm la iniciativa per participar a tots i totes els alumnes que ho han fet.

Enguany, el JOEL LLOBERA VERDÚ de 5è, ha aconseguit la posició 179 de 14104 participants per aquest nivell en tota Catalunya.

ENHORABONA JOEL!!

L’HORT DE PRIMAVERA A INFANTIL

HA VINGUT EL JAUME, EL PARE DEL PAU DE P5, I ENS HA AJUDAT A PLANTAR EL NOSTRE HORT DE PRIMAVERA!

HEM FET FORATS AMB L’AIXADETA PER PLANTAR ELS ENCIAMS, ELS HEM POSAT DINS I, AMB LES MANS,  HEM TAPAT LES ARRELS AMB LA TERRA.

A L’ALTRE HORT HEM REMENAT MOLT BÉ LA TERRA AMB L’AIXADETA I LES PALES, HEM SEMBRAT  LES LLAVORS DE RAVENETS, HEM AFEGIT FEM I L’HEM ESCAMPAT BÉ.

PER ACABAR HO HEM REGAT TOT… I ENS HEM APUNTAT A L’HORARI QUE HO HAUREM DE REGAR CADA 3 DIES!!

MOLTES GRÀCIES JAUME!!