Preinscripció i matrícula 2018-2019

Preinscripció i matrí­cula a l’educació infantil i educació primària 2018-19

La preinscripció és el tràmit que cal fer per poder accedir a un centre sufragat amb fons públics. Preinscripció oberta del 13 d’abril al 24 d’abril del 2018

INFORMACIÓ DEL DEPARTAMENT

Documentació necessària per a la matriculació d’alumnat nou al centre.
  • Sol.licitud de preinscripció omplerta.
  • Original del llibre de famí­lia o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està  en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Famí­lia.
  • Original del DNI de la persona sol·licitant (pare i mare, o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  • Original del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i èsser menor de 14 anys.
  • Original de la TSI (targeta sanitària individual). Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.
  • Full d’empadronament al poble si l’adreça no coincideix amb el NIF de la persona sol.licitant o dels pares.
  • Original del Carnet de vacunes. Quan no es tingui el carnet de vacunacions s’ha de presentar un certificat mèdic oficial on figurin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents.
  • Dues fotos tamany carnet.
  • Correu electrònic (pare/mare).

Per qualsevol consulta, truqueu a l’Escola o envieu un correu.