GUANYEM UN CONCURS DE DIBUIX!

Des de fa una colla de cursos, l’alumnat del Cicle Superior de l’Escola Arrels participa en el Concurs de dibuix naturalista del Parc Nacional d’Aigüestortes. El passat curs, 21-22, va celebrar la seva tretzena edició.

En aquest concurs l’alumnat de les escoles de Catalunya representa de forma realista o abstracta diferents elements vegetals, animals o paisatgístics, amb diferents tècniques, divulgant els valors naturals i culturals del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

La nostra escola ja ha guanyat amb anterioritat aquest certamen, tanmateix, ens fa molta il·lusió anunciar-vos que la classe de 5è (actualment de 6è) han estat els guanyadors/es del PREMI COL.LECTIU de la XIII edició, que s’entrega a la classe (curs) que ha presentat els treballs de més qualitat artística i consisteix en una estada de dos dies al Parc Nacional.

Aquests són els treballs guanyadors:

LA LLÚDRIGA LLAMINERA, de Clàudia Marsol Vilalta

CÉRVOL DE TARDOR, de Joana Barrufet Arderiu

L’ÀGUILA, de Juslady De la Cruz Flores

LA TRUITA DE RIU, d’Iker Cuello Puiac

EL MUSSOL, de Daria Szekely

LA GUINEU, d’Arlet Mor Costafreda

També volem felicitar els seus companys de 6è, per la seva participació i per les obres presentades:

EL REI DEL CEL, d’Oriol Costa Pons

L’OS BRU, d’Izan Delgado Garcia.

EL CÉRVOL, de Mariona Subirada Queralt.

COLORS AL VENT, de Josep Gàmiz Boria.

Enhorabona a tots i totes!!!

A l’escola, per la nostra banda, continuarem engrescant el nostre alumnat a participar en aquest certamen, on es premia la qualitat artística però també l’esforç personal, així com l’estima i respecte pel nostre patrimoni natural.