ELS NOSTRES PROJECTES

FINALISTES

Hem arribat a la final del concurs Scratch Challenge 2018.
Aquest curs, l’alumnat de 4t, 5è i 6è ha treballat l’Scratch, i hem presentat quatre projectes de cicle superior al concurs d’enguany. Us fem saber que un dels projectes ha arribat a la final, que… Llegeix més»

Info K

Els programa especial de Sant Jordi de l’InfoK, ha dedicat  uns minuts a la nostra escola. En Ramon (alumne de 4t) fa de reporter buscant llibres interessants per la biblioteca de Sant Vicenç de Montalt, ho fa acompanyat de l’alumnat de 6è.
Us deixem l’enllaç perquè… Llegeix més»

JOCS AL PATI

Com ja sabeu, aquest curs vam introduir el dia sense pilota, que era els dimecres. Donat que hem fet una valoració positiva de la iniciativa, hem decidit ampliar-la a dos dies setmanals. A partir d’avui els dimecres i els divendres no hi haurà pilotes al… Llegeix més»

TREBALLEM LA MARATÓ

Com ja sabeu, l’AMPA de l’escola està realitzant diverses activitats per aportar a la Marató de Tv3. Enguany es recaptarà per la investigació de les “Malalties infeccioses”.
A l’escola parlem amb els alumnes sobre què és la Marató i com podem col·laborar. Animem a que participin… Llegeix més»

IV EDICIÓ DEL CONCURS APILO

Un curs més, l’escola es suma, a la IV edició del concurs APILO.
El nostre objectiu és recollir i reciclar tantes piles i/o bateries com ens sigui possible per ajudar a protegir el medi ambient i també per ajudar a estalviar recursos.
Així mateix, si en recollim moltes i moltes, podem guanyar un premi econòmic per… Llegeix més»