ELS NOSTRES PROJECTES

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Us adjuntem el calendari de preinscripció perquè pugueu anar consultant les dates del procés.

Publicació de l’oferta inicial (clica aquí)
5 de març de 2024

Presentació i/o modificació de sol·licituds
Del 6 al 20 de març

Presentació de documentació
Fins al 22 de març

Publicació de la llista de… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Benvolgudes famílies,
Enguany, la setmana del 13 al 17 de novembre hem celebrat la setmana de la ciència a l’escola, una oportunitat més per despertar l’interès de l’alumnat vers les ciències, partint d’una vessant STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques).
Cada cicle ha realitzat diferents tallers,… Llegeix més»

EL MURAL DE L’ESCOLA

Ja tenim acabat el mural de l’escola!
Han sigut tres sessions molt profitoses, on tot l’alumnat de primària ha pogut fer un taller amb el Victor, de Veuretart, per tal de conèixer diferents aspectes relacionats amb el Hip Hop i el Graffiti com a moviment artístic.… Llegeix més»

REUNIONS AMB LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Un cop iniciat el curs es farà la reunió de les famílies. El/la tutor/a del vostre fill/a us explicarà el funcionament de cada aula. Es faran de manera presencial a l’escola, a l’aula del vostre fill/a.

COMIAT 6è

El dimecres 21 de juny vam acomiadar l’alumnat de 6è.
Primer, els nois i noies de 6è ens van dedicar un ball que han estat preparant durant el trimestre a les sessions de música.
Un cop van acabar, la resta de l’escola teníem una sorpresa preparada. Els… Llegeix més»

FINAL SCRATCH CHALLENGE

Aquest dissabte dos equips de cicle superior gaudiran de la final del concurs Scratch Challenge convocat per MSchools. Aquests dies s’estan preparant per la programació que hauran de dur a terme dissabte durant 1h 30 minuts.
Estan molt contentes i emocionades per poder formar part d’aquesta… Llegeix més»

PROVES CANGUR

Com cada any, l’escola participa a les proves cangur, unes proves de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques. Aquest any hi ha participat 12846 alumnes de 5è i 13549 alumnes de 6è. I a l’escola tenim 6 alumnes que han quedat entre el… Llegeix més»

PROJECTE 5è

L’alumnat de 5è de primària hem estat treballant el projecte “De les coves als castells”. Cada equip cooperatiu s’ha fet expert d’una època històrica:

• Neolític.
  • Paleolític.
  • Edat dels metalls.
  • Antic Egipte.
  • Antiga Grècia.
  • Roma.
  • Edat Mitjana.

Han realitzat unes fantàstiques exposicions per explicar el projecte a l’alumnat de l’escola i les famílies.
A més,… Llegeix més»

CANÇÓ INÈDITA

El passat 20 de desembre per la tarda, es va dur a terme el concert de Nadal de l’escola.

Tot l’alumnat va cantar davant les famílies amb tota la seva il·lusió i entusiame, ho van fer molt bé. Al final del concert, vam tenir un preciós regal de la mà de l’alumnat de 6è i en Ferran Cruixent.

En Ferran és pare de l’escola i li vam demanar si volia composar la cançó de 6è per aquest concert. Ell, és un compositor de renom a nivell internacional i rep encàrregs d’obres simfòniques, de cambra, de ballet…però no va dubtar en acceptar la nostra humil proposta. Li agraïm moltíssim la seva implicació, i tot l’amor que hi ha posat. L’alumnat de 6è ha pogut participar en l’elaboració d’una cançó inèdita. A les sessions de música i amb l’ajuda de la Montse, han pogut escriure la lletra, si l’escolteu podeu veure que està escrita amb el vocabulari propi de nens i nenes d’11 anys que parlen de l’últim Nadal a l’escola.

Us deixem l’enllaç de la gravació perquè la pugueu escoltar:

ÉS L’ÚLTIM NADAL

MOLTES GRÀCIES FERRAN!!

ENHORABONA MONTSE I ALUMNAT DE 6è!

I ja tenim el vídeoclip de la cançó gravada a l’estudi:

Arribada d’en Carnestoltes

Divendres 10 de febrer va arribar el Carnestoltes a l’escola i ens va deixar les consignes, us deixem el vídeo perquè veieu la seva arribada. Més endavant hi penjarem també fotografies de la xocolatada i la rua de Carnaval. Cliqueu a la imatge per veure… Llegeix més»

Dia Internacional del Càncer Infantil

Avui, 15 de febrer, és el Dia Internacional del Càncer Infantil. A l’escola hem participat amb dues activitats:

• Xocolatada solidària: organitzada per l’AFA.
  • Inflada de globus per a l’Associació Mariona.

Podeu clicar a la imatge per accedir al vídeo.