PEC.
El Projecte Educatiu del Centre (PEC) és el document que defineix com funciona un centre educatiu.
L’escola pretén :
Acompanyar l’alumnat en el creixement intel·lectual, emocional i social contribuint en la formació de persones amb esperit crític i compromeses.
Aconseguir que l’alumnat assoleixi les competències bàsiques pròpies de l’etapa per poder desenvolupar-se en el món que els envolta.
Formar l’alumnat en la responsabilitat dels seus actes i en el respecte envers les persones i l’entorn.
Aconseguir que les persones que formen part de la comunitat educativa se sentin acollides i estimades a l’escola.
PROJECTE DE DIRECCIÓ 2021-2025
Aquest projecte concreta els objectius i línies prioritaris d’actuació per als cursos 2021 a 2025.
PROJECTE LINGÜÍSTIC
“El projecte lingüístic és el document que recull els aspectes relatius a l’ensenyament i a l’ús de les llengües en el centre educatiu.
En aquest document queden definits el tractament de la llengua catalana i, si escau, de l’aranès com a llengua vehicular i d’aprenentatge, el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua castellana, les diferents opcions amb referència a les llengües estrangeres i els criteris generals per a les adequacions de les llengües a la realitat sociolingüística del centre”
DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ. GENERALITAT DE CATALUNYA
PROJECTE DE CONVIVÈNCIA.
“El Projecte de convivència és el document que engloba el conjunt d’accions encaminades a la millora de la convivència en el centre educatiu i, per tant, recull les intervencions que el centre docent desenvolupa per tal de capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat educativa per a la convivència i la gestió positiva de conflictes.
Aquestes accions poden anar adreçades a la millora de la convivència a l’aula, al centre …
També recull els mecanismes que el centre estableix a l’hora de resoldre els conflictes i de crear unaatmosfera de treball i convivència segura i saludable.
El Projecte de convivència representa per als centres una manera de pensar en com treballar el desenvolupament personal i col·lectiu de cada alumne.
Generalitat de Catalunya Departament d’Ensenyament.
NOFC
Aquest document recull les normes d’organització i funcionament de la nostra escola.
PROJECTE EDUCATIU DE ZONA SARRIÀ – SANT GERVASI
Tots els centres educatius públics de Sarrià-Sant Gervasi participen d’un projecte educatiu comú centrat en desenvolupar una educació integral i de qualitat que faciliti que els infants i joves esdevinguin persones competents i ciutadans responsables per a la societat del segle XXI. La xarxa de centres públics (0-18) de Sarrià-Sant Gervasi està formada per 6 escoles bressol municipals, 6 escoles d’educació infantil i primària, 2 instituts d’educació secundària, 1 institut-escola, 1 escola oficial d’idiomes i 1 centre d’educació especial.
Aquest projecte compta amb la implicació i el suport del servei educatiu, la inspecció educativa i el districte.
ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC)
L’estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació del centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.
PGA del centre 2023-24
Aquesta és la nostra Programació General Anual del Centre, recull tots els aspectes relatius a l’organització i funcionament de l’ escola, concretant i sistematitzant en objectius les qüestions prioritzades per a aquest curs escolar.
MEMÒRIA DEL CURS 2022-23
Aquesta és la nostra Memòria Anual de Centre, document on es recull la valoració de les activitats i d’altres aspectes que s’han dut a terme durant el curs escolar, d’acord amb l’aplicació que s’hagi fet del pla anual. La seva elaboració correspon a la direcció del centre amb les aportacions de l’equip educatiu, i l’aprova el consell escolar.
Cordialment,
L’equip directiu i el claustre.