Informacions vàries

INFORMACIONS VÀRIES

Informes: Rebreu tres informes al llarg del curs, en finalitzar cada trimestre. Al segon trimestre l’informe és en format d’autoavaluació.

Entrades i sortides: L’entrada a l’escola és a les nou del matí i la sortida a dos quarts de cinc de la tarda. És preferible que l’alumnat pugi amb el seu grup classe i que si els veniu a recollir abans de l’hora de sortida, passeu per secretaria i sigui la conserge qui pugi a buscar-los a l’aula. De 9h a 9.30h és el moment de rebuda, els nens i nenes llegeixen, ens expliquen alguna inquietud, ens mirem les agendes, els encarregats/des fan els seus càrrecs amb l’objectiu d’adquirir responsabilitats, i a dos quarts ja estem preparats per fer rotllana i explicar les activitats del dia.

Aniversaris: Per celebrar l’aniversari a l’escola fem una coca al mes per a celebrar els aniversaris de tot el nivell d’aquell mes en concret.

Bata: La bata només s’utilitza en algunes activitats. Quan se l’emporten per rentar, s’ha de tornar l’endemà.

Medicació: Recordeu que a l’escola només es poden administrar medicaments amb autorització i recepta mèdica. Pel bé de l’alumnat és important que no tornin a l’escola fins que estiguin recuperats.

Hàbits d’autonomia: Per tal d’ajudar a créixer als nens i nenes i que vagin adquirint autonomia, és important que els adults els facilitem algunes tasques: jaquetes marcades, utilització de l’agenda, responsabilitat del recanvi d’Educació Física i natació…

Esmorzars: Cal portar un petit esmorzar, entrepà o fruita. Donat que som Escola Verda es recomana portar l’esmorzar en un embolcall reutilitzable i no portar begudes, ja que generen molts residus.