Vídeo del Projecte el Caos

Aquest és el vídeo que hem editat a partir de les fotografies i vídeos registrats durant tot el temps que ha durat el procés d’aquest Projecte.

Des de l’escola volem mostrar el nostre agraïment per la col·laboració de la família Riera Pazo.

També volem agrair i felicitar a tots els nens i nenes de l’escola que van presentar el projecte a la UVic, que van ser uns grans representants de l’escola. Segur que per a ells i elles ha estat un repte i una experiència important; representar l’escola davant d’un públic tan nombrós, amb micròfons i dalt d’una tarima de l’aula magna de la universitat.