Altres projectes/accions del Departament

Escoles Formadores

Amb l’objectiu d’oferir un entorn d’acolliment i aprenentatge a persones interessades en el món educatiu, així com també poder oferir noves experiències d’aprenentatge per als nostres alumnes, formem part d’aquest projecte gestionat pel Departament d’Ensenyament.

Projecte de convivència

En aquest projecte s’hi reflecteixen les accions que el centre desenvolupa per capacitar tots els alumnes i la resta de la comunitat escolar per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes. Tal i com s’estableix des del Departament, aquestes accions s’aborden des de tres nivells diferents: valors i actituds, resolució de conflictes i marc organitzatiu. Aquestes accions s’adrecen a la millora de la convivència en tres àmbits diferents: aula, centre i entorn.

Programes Educatius

Es continua amb el Programa Cooperatiu per a la Reutilització de llibres de text i material complementari. Les famílies del centre firmen un compromís del projecte de reutilització de llibres que els responsabilitza a fer un ús correcte d’aquests, tot responent en cas de mal ús. El material fungible, fotocopiat, documentació,… també es proporciona de forma socialitzada des de l’escola.