Projectes Artístics

CANTÀNIA: Ens preparem i assistim al concert interescolar del teatre Kursaal de Manresa anualment amb els alumnes de CS. Els objectius de l’activitat són: Participar en un concert, fomentar el gust per la música i apropar i normalitzar la relació entre el públic i la música. Les activitats que s’hi porten a terme són: Sessions de formació a l’Auditori de Barcelona per part de la mestra de música, treball a l’aula amb els alumnes per preparar les cançons proposades, concert a la Sala Gran del Kursaal, on participen de forma conjunta totes les escoles inscrites, acompanyades en directe de músics i actors professionals, amb l’assistència dels familiars i mestres com a públic.

ART I ESCOLA: sempre que la temàtica de curs i l’organització d’aquest ho permeti, es participa en algun projecte artístic com per exemple el d’ART i Escola.

OBRA DE TEATRE DE NADAL: cada curs, els alumnes de 5è i 6è preparen una obra de teatre per Nadal relacionada amb la temàtica de curs on s’hi intercalen totes classes de l’escola amb actuacions artístiques, de cançó, dansa i instrument, que segueixen el fil conductor de l’obra.