JORNADES DE PORTES OBERTES

Dijous 29 de febrer de 2024 – Matí: 9.30h a 12.00h      Tarda: 15:15h a 18h

Divendres 1 de març de 2024 – Matí: 9.30h a 12.00h      Tarda: 15:15h a 18h

US ESPEREM!

INFORMACIONS SOBRE EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2024-2025.

En aquest espai podreu anar trobant tota la informació actualitzada disponible el procés de preinscripció i matriculació.

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2024-2025

Si voleu conèixer més de la nostra escola consulteu el següent document:

PORTES OBERTES CURS 24-25

JORNADA DE PORTES OBERTES CURS 24-25
Benvolgudes famílies, us convidem a visitar i conèixer la nostra Escola. Podeu assistir a les jornades de portes obertes els dies:
DIJOUS 29 de febrer de 2024 i DIVENDRES 1 de març de 2024 en horari de matí (de 9.30 a… Llegeix més»

CONCERT D’HIVERN Curs 23-24

Us deixem amb els vídeos del Concert d’Hivern que vam celebrar el passa 18 i 19 de desembre de 2023. Gràcies a tots i totes per la vostra participació.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 23-24

El passat dia 22 de novembre de 2023 es van celebrar les eleccions del Consell Escolar per a escollir els representats del sector pares, mares i tutor/es legals de l’escola. Us volem agrair la vostra participació.

image_67233537

image_67197953

Les persones escollides van ser:

– Elisabet Pérez… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR CURS 23-24

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR DE L’ESCOLA (curs 2023-2024)
CANDIDATS A LES ELECCIONS DEL CONSELL ESCOLAR

ELISABET PÉREZ CERVERA

MIGUEL CRUZ BATALLA

L’ALTRE MEMBRE DEL CONSELL ESCOLAR SERÀ DESIGNAT PER LA JUNTA DE L’AFA COM A REPRESENTANT.
Aquest curs es farà la renovació dels membres representants de diversos sectors de… Llegeix més»

Mesures d’actuació per les altes temperatures.

Amb la finalitat de salvaguardar la seguretat i la salut de tot l’alumnat i dels docents, així com de la resta de treballadors de l’escola, hem elaborat un marc d’actuacions, amb caràcter preventiu, que cal tenir en compte per evitar les possibles conseqüències de les altes temperatures.

Us preguem que llegiu amb atenció totes les recomanacions i que les porteu a terme. Des de l’escola ho hem treballat amb l’alumnat.

Premi a la sostenibilitat

L’Escola Sant Just, preocupats i centrats en promoure en l’alumnat una consciència de respecte i cura de l’entorn, així com en desenvolupar hàbits que contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes responsables amb el medi ambient, integrem, als nostres projectes i activitats, el foment de criteris de sostenibilitat ambiental.

En aquest marc, estem molt satisfets i satisfetes d’informar-vos que l’escola ha estat escollida guanyadora en el Concurs de l’Arbre de Nadal més sostenible, organitzat per Serunion.

Us deixem unes imatges de l’arbre i dels premis.

DANSES CASTANYADA 22-23

Avui, a l’Escola Sant Just, celebrem la castanyada. Els i les nostres alumnes realitzen activitats diverses des de les diferents àrees. Des de música, els infants han preparat danses vinculades a la tradició de la Castanyada.
Us deixem els enllaços perquè pugueu gaudir de totes les… Llegeix més»

Graduació 6è curs 20221-2022

Avui hem acomiadat als i les alumnes de 6è. Ha estat un matí ple d’emocions, vivències i molts records per guardar a la nostra memòria. Des de l’escola Sant Just us volem agrair tots els moments viscuts i desitjar-vos un futur ple d’aprenentatges. Ha estat… Llegeix més»

AJUTS DE MENJADOR CURS 23-24

CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR PEL CURS 23-24
 DATA LÍMITDE PRESENTACIÓ 24 de MAIG de 2023 (passada aquesta data les sol·licituds seran considerades com a fora de termini i es tramitaran un cop realitzada la primera adjudicació).
Poden presentar la sol·licitud tots els/les alumnes que tinguin reserva de… Llegeix més»

SANT JORDI (JOCS FLORALS 2022)

Benvolgudes famílies la festa  de Sant Jordi es va celebrar el dia 22 d´Abril  a l escola  durant aquesta jornada es van fer un seguit d´activitats relacionades amb la lectura, escriptura, tallers de punts de llibres, entrega de premis jocs florals etc.
A cada bloc podreu… Llegeix més»

EL SENYOR CARNESTOLTES HA ARRIBAT! 2022

Els alumnes i les alumnes de sisè de l´escola han preparat aquesta presentació digital  per donar la benvinguda al senyor Carnestoltes . En el pregó podreu observar allò que la setmana de carnaval ens depararà!
Aquí teniu les ordres de carnaval de la setmana