Informació sobre les activitats complementàries i colònies 2023-24

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES CURS 23-24

Aquestes sortides i colònies quedaran recollides en el document de la Programació General Anual de Centre.

Els/les pares/mares o tutors/res legals hauran de signar l’autorització de les sortides complementàries, en el cas contrari el/la nen/a haurà de romandre a l’escola fins l’hora de sortida establerta en l’horari general del centre. En el paper queden recollides les activitats que es fan dins del recinte escolar com les sortides a fora.

Per poder organitzar bé aquestes activitats, necessitem que les famílies compliu amb els terminis  establerts el pagament i les autoritzacions.

Us informarem de quina serà la data màxima per fer el pagament de les sortides.  Es recomana pagar íntegrament l´import de totes les sortides del curs. Aquella família que no pugui que passi per direcció o secretaria i se li adaptarà els terminis de pagament.

Els/les alumnes no poden portar ni llaminadures, diners ni aparells electrònics a les activitats complementàries.

COLÒNIES

L’escola realitzarà colònies amb els/les alumnes dels següents cursos: I5, 2Pri, 4Pri i 6Pri. Es faran reunions específiques per informar a les famílies.

Anirem actualitzant la informació a mida que vagi avançant el curs.

Podeu consultar les presentacions de les reunions informatives que es van el curs passat.

Reunió d’I5 i 2n.

Reunió de 4t i 6èVull consultar la presentació.