TAC

A l´escola treballem entenent les TAC (tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement) com un mitjà que ens ajuda a millorar com aprenem,no una finalitat en si mateixa.

Les TAC i tot l´entorn digital forma part del procés d´aprenentatge dels alumnes incorporant-les com un recurs més de treball.

Des d’ I-3 fins a 6-Pri l´ús de les TAC està present a la manera de treballar de l´escola.

Totes les aules disposen d´una PDI.

• Visualització de recursos, contes, audicions, vídeos… mitjançant canons.
  • Activitats digitals en petit i gran grup a les pissarres digitals.
  • Utilització de processadors de textos, aplicacions i programes per presentar els treballs dels alumnes.
  • Realització d´activitats de totes les àrees amb els ordinadors de l´aula d´informàtica i classes.
  • Activitats col·laboratives amb altres escoles i ús del bloc per penjar treballs i mostra d´activitats, sortides, etc.

Durant el confinament que va començar el 13 de Març i a causa de la pandèmia pel covid-19 vàrem iniciar un nou repte. Vam crear un nou canal de comunicació, la Plataforma Microsoft Office 365 . Aquesta ens va ajudar a tots/es a poder estar en contacte directe amb els/les alumnes de 3Pri a 6Pri, i així com a poder rebre i enviar feines individuals i poder comunicar-nos entre alumnes i famílies. En l’actualitat, tota l’escola treballa amb aquesta Plataforma que ha esdevingut el nostre entorn virtual d’aprenentatge.