Informacions entrades i sortides

Les sortides del centre es realitzen seguint les següents indicacions:

PLA DE NO PLUJA:

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL
Per recollir els vostres fills/es haureu d’entrar a l’escola i els/les recollireu directament a la porta de la classe que dóna al pati.
Per un bon funcionament del centre, caldrà ser molt puntuals per recollir els/les alumnes d’educació Infantil.
ALUMNES DE CI (1PRI i 2PRI)

Cada classe sortirà per una via, A o B (aquesta, estarà senyalitzada en la columna de la façana).
Les famílies hauran de fer fila al costat de la façana per poder recollir-los en mà del mestre / a.
 ALUMNES DE CM / CS (3PRI a 6PRI)

Els/les alumnes sortiran per els costats senyalitzats amb classes A i classes B.

PLA DE PLUJA:

Tant si està plovent com si a última hora està a punt de ploure, procedirem a sortir del centre amb aquest pla

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes de I3, I4 i I5 (P3,P4 i P5) sortiran cada classe per una via, A o B (aquesta, estarà senyalitzada en la columna de la façana).
Les famílies hauran de fer fila al costat de la façana per poder recollir de la mà de la mestra al seu fill/a.
ALUMNES DE CI (1PRI i 2PRI)

Els alumnes sortiran cada classe per una via (aquesta estarà senyalitzada en la columna de la façana).
Les famílies hauran de fer fila al costat de la façana per poder recollir de la mà del mestre / a al seu fill/a.
 ALUMNES DE CM (3PRI a 6PRI)

Us agraïm a tots/es la vostra col·laboració.