Menjador escolar

NORMES DE FUNCIONAMENT

El menjador escolar es posa en funcionament des del primer dia de classe. Els/les alumnes de I3 començaran el dia 12 de setembre de 2023. L’empresa “Serunion” es farà càrrec de tota la part administrativa (rebuts, comunicats de baixa, absències, etc.).
Per qualsevol consulta durant el curs us podreu adreçar directament al coordinador del servei, l’Adrià Vera, per e-mail, per telèfon o bé presencialment fins a les 10 del matí.

El pagament del servei es farà per rebut domiciliat.

Les famílies hauran de trucar abans de les 10 h al número de telèfon (680 962 062), quan el/la seu/va fill/a estigui malalt/a i no utilitzi el servei.

En aquest curs, els/les alumnes d’I3 dinaran a la seva pròpia aula. A partir d’I4 fins a 6-Pri s’utilitzarà l’espai de menjador escolar. Hi hauran dos torns per poder dinar.

MAIL MENJADOR: menjadorsantjust@gmail.com

HORARI DE RECOLLIDA (JORNADA INTENSIVA)

Els dies de jornada intensiva són el dia 20 de Desembre de 2023 i del 5 al 21 de juny de 2024.  L’hora de sortida aquests dies serà a les 15.30h, però com horari alternatiu, podreu recollir els vostres fills i filles, a partir de les següents franges horàries:

I3, I4, I5, 1Pri: a partir de les 15.15h.

2Pri, 3Pri, 4Pri: a partir de les 15.20h.

5Pri i 6Pri: 15.30h

Si algú, per qüestions familiars,  necessités modificar aquestes franges horàries, caldrà que es posi en contacte amb el coordinador del menjador.

HIGIENE PERSONAL AL MENJADOR

Els/les alumnes d’I-3 que es quedin fixes hauran de portar un llençol de bressol (marcat) per fer la migdiada.
Tot l’alumnat (des d’I3 fins a 6Pri) haurà de portar un necesser amb un raspall i un tub de pasta de dents (tot marcat).

MENÚ MENSUAL CURS ESCOLAR 2023-24

BEQUES I AJUTS

Al llarg del curs us comunicarem les convocatòries d’ajuts oficials que s’ofereixin, així com la documentació que caldrà portar. Aquesta informació estarà penjada a l´entrada de l’escola i és responsabilitat de la família assabentar-se.
Cal ajustar-se als terminis de lliurament de la documentació per facilitar-ne el tràmit.
Les famílies que tinguin pendent algun rebut no podran sol·licitar l’ajut.