AJUTS DE MENJADOR CURS 24-25

CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE MENJADOR PEL CURS 24-25

DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ 24 de MAIG de 2024 (passada aquesta data les sol·licituds seran considerades com a fora de termini i es tramitaran un cop realitzada la primera adjudicació).

Poden presentar la sol·licitud tots els/les alumnes que tinguin reserva de plaça al centre i els/les alumnes que hagin posat en la preinscripció l’escola Sant Just com a primera opció.

S’haurà de lliurar TOTES les sol·licituds online a la direcció de correu bequesmenjador@escolasantjust.cat

Si no s’utilitza aquesta adreça de correu, no podrem garantir que es realitzi un bon tràmit.

Llegiu bé tota la informació que trobareu en AQUEST ENLLAÇ. (Descarregar BASES DE CONVOCATÒRIA)

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS UN COP HAGI COMENÇAT EL CURS

Només es podran tramitar les sol·licituds que donin resposta a aquests dos supòsits:

a) Alumnes que siguin noves incorporacions (noves matrícules i alumnes preinscrits que en el termini de presentació de sol·licituds no tenien plaça assignada)

b) Alumnes que la situació econòmica o familiar dels quals s’hagi vist greument afectada per causa de força major, degudament justificada pels serveis socials municipals i/o documentada per la família.

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA PER ACREDITAR LES CIRSCUMSTÀNCIES FAMILIARS

• Cal presentar el conveni, sentència de divorci o l’acte final de mediació del Departament de Justícia. Només caldrà aquest document, en el cas que s’hagin produït canvis en relació a la custòdia o a la pensió d’aliments respecte a la situació presentada el curs anterior.
  • Especificar, en el cas de divorci o separació, quin progenitor té la custòdia (mare, pare, o compartida).

Cal complir aquests requisits per poder sol·licitar l’ajuda. Llegiu amb atenció els diferents supòsits:

• ALUMNES QUE VAN SOL·LICITAR L’AJUT EL CURS PASSAT I NO HAN VARIAT LA SEVA SITUACIÓ
  • ALUMNES QUE VAN SOL·LICITAR L’AJUT EL CURS PASSAT I HAN VARIAT LA SEVA SITUACIÓ
  • ALUMNES QUE SOL·LICITEN PER PRIMER COP L’AJUT DE MENJADOR

ENLLAÇ SOL·LICITUD AJUT MENJADOR

Un cop que heu emplenat la sol·licitud reviseu que estan totes les dades. Comproveu, sobretot, que no us heu deixat aquestes dades assenyalades en vermell.