RENOVACIÓ JUNTA AMPA

El passat dijous dia 9 de novembre l’AMPA de l’escola va renovar els seus membres en assemblea. A partir d’ara, la Laura López serà la nova presidenta, la Laura Castellví ocuparà el càrrec de vicepresidenta i la María Goretti farà les funcions de secretària. L’Eva Abadín continuarà com a tresorera. A més a més també comptaran amb un ampli equip de vocals, que col.laboraran amb la Junta.

Des d’aquí us donem una afectuosa benvinguda als nous membres i també aprofitem per agrair enormement a la Sílvia Alquézar i a la Cristina del Olmo la feina que han portat a terme durant els darrers anys. Ha estat un plaer per a l’escola tenir-vos col.laborant colze a colze amb nosaltres. Gràcies i fins sempre!