PROVES CANGUR 2018-rectificació

Un curs més, els i les alumnes de cicle superior han participat en el prestigiós Concurs matemàtic CANGUR 2018, que organitza l’Associació internacional “Le Kangourou sans frontières” i que té com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i els infants.

Els nois i noies de 5è i 6è han treballat de valent aquest curs durant molt de temps, fent problemes matemàtics d’un caire molt competencial, participant finalment en el concurs.

Tenim el plaer d’informar que cinc alumnes del centre estan entre el 6% de les millors puntuacions, d’entre un total de 112.893 participants. Aquest alumnes han estat: Nacho Moya (5è), Albert Pi (5è), Berta Villaubí (5è), Máximo Sánchez (6è)  i Eva Antonova (6è).  Aquestes són les classificacions i les seves puntuacions:

Us felicitem a totes i a tots els que heu participat! Us deixem aquí una petita mostra d’algun dels problemes als que s’han hagut d’enfrontar aquests nois i noies!