VÍDEOS DEL CONGRÉS DE CIÈNCIA A LA UNIVERSITAT

Des del Centre de Recursos Educatius d’Osona ens han fet arribar els vídeos que van ser registrats durant la participació dels alumnes de primària de l’escola a la Universitat de Vic: Congrés de Ciència fet per Infants.

En els vídeos podeu veure tot el que els nens i nenes de l’escola van experimentar i explicar durant el congrés. Tots aquests treballs també es van presentar posteriorment a les famílies al Casal de la Gent Gran de Prats.

Us deixem amb els vídeos d’aquests fantàstics investigadors i conferenciants que ho van fer molt i molt bé i que es mereixen una gran felicitació:

CICLE INICIAL: “LES MIDES DEL NOSTRE COS

CICLE MITJÀ: “QUIN SÒL RETÉ MÉS AIGUA? EL SÒL DEL PATI O EL SÒL DEL CAMÍ?

CICLE SUPERIOR: “WE ARE A SUSTAINABLE COMMUNITY