PRESENTACIONS DIGITALS A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL

El passat divendres dia 5 de maig els nois i noies de cinquè van exposar la seva presentació digial sobre els plàstics a la biblioteca municipal.

El treball ja havia estat presentat fa uns dies pels mateixos alumnes a la Mostra de presentacions orals Petxa-Kutxes d’Osona, van explicar PetxaKutxa d’Osona però, aquesta vegada, els assistents no van ser els mestres i alumnes d’altres escoles sinó les seves famílies. En totes dues ocasions tots ho van fer molt i molt bé!

Tant la presentació com el discurs oral que l’acompanyava va ser creat pels mateixos alumnes amb el suport de les mestres.

Des de l’escola volem agrair a la Montse, la bibliotecària, el seu suport i la predisposició a l’hora de poder disposar d’aquest espai per fer aquesta presentació i als familiars dels alumnes per la seva assistència.

A través d’aquestes activitats no només es treballa la competència digital i s’amplien els seus coneixements sobre el Medi sinó també la competència lingüística i el treball en equip al mateix temps que es potencia l’expressió oral, l’organització i la síntesi d’idees.

Quan, des del CRP, ens comparteixin el vídeo i la presentació digital presentada a la Mostra, us els compartirem a través d’aquest portal.