PRESENTACIÓ DEL PROJECTE D’EMPRENEDORIA A L’AJUNTAMENT I SOL·LICITUD DEL CIF

Avui els alumnes de 5è hem anat a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès on ens ha rebut l’alcalde, juntament amb la regidora de promoció econòmica i les responsables del Consorci del Lluçanès.

L’equip directiu que hem escollit a l’escola, format per el President, la Secretària i el Tresorer, ha anat a demanar-los el permís del CIF. Ara ja tenim el Codi d’Identificació Fiscal.

Ens hem presentat fent un Power Point a la sala de Plens, juntament amb l’Alcalde i les responsables. Estàvem nerviosos i emocionats, perquè ens haviem hagut d’estudiar la presentació. Finalment, ens ha anat súper bé i ens han felicitat per la nostra iniciativa.

Ens ho hem passat pipa i aneu seguint el nostre portal, perquè properament explicarem la següent experiència. Volem donar les gràcies a l’Ajuntament i al Consorci per la rebuda!  (Alumnes de 5è)

Vídeo gravat a l’escola amb la presentació que hem fet avui a l’Ajuntament: