FESTA DE FI DE CURS “VIATGEM PER EUROPA”

Dissabte a la tarda, després de l’homenatge a en Carles Capdevila, tots el alumnes de l’escola van representar l’obra “VIATGEM PER EUROPA” que dóna per acabat un curs ple de noves experiències destacant l’inici del Projecte Erasmus+ amb altres escoles europees.

Per aquest motiu, el viatge per Europa ha passat per les principals ciutats Europees. Durant aquest viatge s’han viscut moments molt emotius i divertits. Hi han hagut representacions teatrals, danses, música i percussió corporal amb cançons tradicionals dels diferents indrets per on transcurria el viatge narrat pels mateixos alumnes de l’escola.

Des de l’escola volem agrair a totes les persones que ens van voler acompanyar en aquest emocionant viatge i felicitar a tots els alumnes per la bona actitud i per la seva gran actuació.

Vídeo amb les IMATGES més representatives d’aquest viatge per Europa:

ACCÉS A LA GALERIA FOTOGRÀFICA DE LA FESTA (totes les imatges del vídeo)

Vídeo de tota l’obra representada:

La festa va acabar amb una visita a l’escola on els alumnes de Cicle Superior van aprofitar per vendre els productes de la seva Cooperativa i les famílies van poder gaudir d’un bon sopar organitzat per l’AMPA de l’Escola.