FINALITZA EL CROS ESCOLAR AMB ALUMNES DE L’ESCOLA GUANYADORS

img_20170223_142012

Aquest passat 19 de febrer va finalitzar la vuitena lliga de cros escolar obtenint el segon premi en la categoria d’aleví femení Nora Boix i el segon premi en la categoria infantil masculí Guillem Vilarmau. Altres alumnes de l’escola  també han tingut una participació constant i han estat en les primeres posicions en la majoria de curses:  Biel Vall, Núria Sañas, Joan Gorchs, Jordi Pérez, Guiu Rovira, Marc Boix, Pau Pérez, Queralt Sañas, Carla Grifell i Anna Gorchs. Durant la lliga de cros escolar hi ha hagut una inscripció de 14 nens/es de l’escola i en el que es va dur a terme a Prats de Lluçanès el dia 20 de novembre, on l’Ampa va formar part de l’organització, hi va haver un total de 18 alumnes participants.

Cal destacar també que sis nens/es van participar  al campionat de Catalunya de cros inscrits al CAVic obtenint la primera posició en l’equip femení i cinquena en l’equip masculí.

L’enhorabona i moltes felicitats a tots i totes!