CONGRÉS DE CIÈNCIA A LA UNIVERSITAT DE VIC

Com cada any, des de l’escola hem participat al Congrés de Ciència de la Universitat de Vic.

En aquesta edició hem anat a l’aula Magna de la Universitat tots els alumnes de Primària, de 1r fins a 6è presentant diferents ponències relacionades amb el treball experimental que han estat treballant al llarg del curs.

Representants de cada cicle han exposat el seu treball científic davant de diferents membres de la Universitat de Vic, companys/es de l’escola i mestres i alumnes de dues escoles més. Els alumnes de Cicle Superior ho han presentat en anglès i, la resta de cicles en llengua catalana.

Els treballs que han presentat són els següents:
CI: Les mides del nostre cos

CM: Quin sòl reté més aigua: el sòl del pati o el sòl del camí?

CS: We are a sustainable community

Els alumnes que no han presentat les seves ponències a la Universitat tindran l’oportunitat de presentar els diferents treballs a les famílies de l’escola.

La jornada ha acabat amb uns experiments organitzats per la mateixa Universitat:

Cal destacar el treball fet per tots els alumnes, la seva motivació i la seva capacitat d’expressió oral i coneixement científic dels temes exposats.
Sens dubte, per ells ha estat una fantàstica experiència!

Per veure més fotografies sobre la jornada, podeu clicar sobre alguna de les imatges que acompanyen aquest article.