CATALUNYA RÀDIO “UN ERASMUS ESCOLAR PER MILLORAR EL MEDI AMBIENT”

Ja fa uns dies, els responsables del programa “Blog de Mestres” de Catalunya Ràdio van venir a l’escola per parlar amb els mestres i els alumnes amb l’objectiu de difondre la notícia sobre el Projecte Erasmus+ i les actuacions que fa l’escola en relació a la millora del Medi Ambient.

Per l’escola i pels alumnes va ser tota una experiència!

Aquest n’és el resum:
” Avui parlem del projecte “We are a sustainable community”, que l’escola Lluçanès, de Prats de Lluçanès, està fent amb un Erasmus Plus en què també participen centres educatius d’Itàlia, Portugal, Bulgària i Romania. Xerrarem amb la directora de l’escola, Natàlia Franch, i entrarem a diferents classes perquè tant els alumnes com els mestres ens ensenyin quina feina fan”

Avui s’ha emès la notícia per CATALUNYA RÀDIO. La podeu recuperar tot seguit:

Enllaç de la publicació a la web del programa:

Moltes gràcies per valorar la tasca que es fa des de l’escola i per fer-ne difusió!