LA IL·LUSTRADORA BERNADETTE CUXART A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Avui a l’escola hem rebut una visita molt especial: la Bernadette Cuixart! Il·lustradora de les històries del famós Llop Pepito i d’altres personatges molt propers als infants.

Ella viu a Sagàs i, després de treballar amb alguns dels llibres/contes que ha il·lustrat, ha vingut a la biblioteca de l’escola per poder parlar amb tots els nens i nenes.

A les sessions d’animació a la lectura d’Educació Infantil van treballar el conte “Parrac, el fill del drac”. La Bernadette els ha dibuixat un Parrac petit però també els n’ha regalat un de més gran perquè després, a l’aula, el poguessin pintar.

A Cicle Inicial van llegir el llibre “La Berta va de colònies. Quina il·lusió” i, per aquest motiu, els ha dibuixat la Berta amb una motxilla gegant per tal que després els mateixos nens i nenes la poguessin omplir amb totes aquelles coses que es van emportar a les colònies o bé aquelles coses que els van emocionar.

A Cicle Mitjà van treballar el llibre “Un Romeu de pega dolça”. Els alumnes van il·lustrar ells mateixos personatges del conte i també van gravar un “book trailer” recomanant als lectors la lectura d’aquest llibre. Els mateixos protagonistes han sigut els responsables d’ensenyar el vídeo a la Bernadette:

I, finalment, a Cicle Superior van fer un treball sobre el llibre “Em vols fer un favor?” a partir del qual els nois i noies van reinventar els personatges i van dibuixar diferents escenes del llibre.

A totes les xerrades hem pogut fer-li preguntes, conversar amb ella i veure les il·lustracions originals dels contes que ella mateixa ens ha permès veure i tocar.

Tot plegat ha fet que la visita d’avui sigués molt enriquidora per tots.

La Bernadette ha dit que tornaria a venir a l’escola per portar els nostres contes signats i dedicats.

Des de l’escola volem agrair la seva visita i les seves explicacions i també donar-li les gràcies per les il·lustracions tant boniques que ens ha regalat. Nosaltres també li hem regalat un conte que han fet els alumnes d’Educació Infantil basat en un dels seus personatges i li ha agradat moltíssim! FINS AVIAT!!!

(Clicant sobre les imatges que acompanyen aquest article podreu accedir a l’àlbum complet)