9è CROS ESCOLAR A PRATS DE LLUÇANÈS

Avui diumenge s’ha portat a terme el 9è Cros Escolar a Prats de Lluçanès.

Ja fa uns dies que es va iniciar la novena edició d’aquest Cros organitzat per les Ampes de les escoles i, un bon grup de nens i nenes de l’escola ha anat participant de les diferents cursos per diferents pobles de la comarca d’Osona. Avui la cursa s’ha portat a terme al nostre poble i el resultat ha estat tot un èxit arribant a assolir la xifra de 150 participants que han demostrat que, deixant de banda aconseguir un bon resultat, el millor és fer esport, esforçar-se i córrer per fer salut, compartir una bona experiència i aprendre valors.

Des de l’escola volem agrair a les Ampes, el Consorci i el Consell Esportiu el gran esforç organitzatiu i FELICITAR A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!

Algunes de les fotografies que us compartim estan cedides per l’AMPA de l’escola. En trobareu un ample repertori clicant sobre una de les imatges.