ARRIBA LA VELLA QUARESMA A L’ESCOLA

El comiat del Rei Carnestoltes ha donat pas a l’arribada de la Vella Quaresma i, avui, aquesta senyora tan estrafolària ha arribat a l’escola i s’hi quedarà que, ni més ni menys, set setmanes.

Els nens i nenes l’han rebut amb els braços oberts ja que, sobretot pels més petits, és molt divertit veure com cada divendres li podem treure un mitjó i ella, de manera molt amable, ens regala alguna coseta si li cantem la seva cançó.

Avui tots els nens d’Educació Infantil ens hem reunit al passadís per treure la primera cama. Ella ens ha obsequiat amb la seva fotografia (un autoretrat per pintar) que tots els nens s’han emportat a casa.

Benvinguda de nou a l’escola Vella Quaresma!

vellaquaresma5