TROBADA D’ESCOLES VERDES A MONTESQUIU

El dimarts dia 14 de març teníem una cita important en un indret immillorable, el Castell de Montesquiu. La trobada d’Escoles Verdes d’enguany s’ha portat a terme en aquest preciós indret. Conferències, activitats a l’aire lliure, dinàmiques de grup i intercanvi d’experiències ens han servit per enriquir la nostra tasca a l’escola, ampliar mires i aprendre de l’altre. Petits i grans hem compartit una bona experiència que esperem repetir en properes edicions.

Hi ha assistit una mestra de l’escola acompanyada dels delegats de medi ambient de Cicle Mitjà i Cicle Superior els quals han presentat tot el que s’està treballant des del centre relacionat amb el medi ambient.

Amb la certesa que el camí és el bo continuarem caminant cap a un món més sostenible.