PARTICIPEM A LA CINQUENA MOSTRA PETXA-KUTXA D’OSONA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

pkDesprés de dies d’assajos i presentacions a altres nens i nenes de l’escola, aquest matí els alumnes de cinquè de l’escola han marxat ben d’hora per anar a Vic, a l’Espai Teatre i Cinema per presentar dos Petxa-Kutxa (presentacions Power Point) que portaven per títol:
– Els cetacis en llibertat i en captivitat

– Els animals en perill d’extinció

Amb la seva participació a la Mostra s’han pogut treballar aspectes tan importants com l’expressió oral, el treball en equip, l’ús de les noves tecnologies, l’organització d’un discurs
Tots ells ho han fet molt i molt bé i el resultat del treball ha estat excel·lent.
No és gens fàcil pujar dalt d’un escenari i presentar tot allò que han estat treballant davant d’altres mestres i altres nens i nenes i, per aquest motiu, des de l’escola els volem felicitar així com també tota la resta de nens i nenes que, durant tres dies, participaran d’aquesta Mostra.

Fotografia amb totes les escoles participants amb els seus diplomes

Gràcies també a les famílies pel vostre suport i a l’organització de l’acte.

Us deixem amb un recull d’imatges de la les dues presentacions esperant que des del Centre de Recursos Pedagògics d’Osona ens comparteixin el vídeo de la seva actuació.

Tot seguit podeu veure les presentacions elaborades pels alumnes: