PARTICIPEM A LA 7a MOSTRA PETXA-KUTXA D’OSONA

El dijous dia 1 de març els alumnes de 5è van anar a la biblioteca municipal a explicar a les famílies assistents els dos treballs que van presentar a la 7a Mostra Petxa-Kutxa d’Osona celebrada a l’Espai Teatre i Cinema de Vic el passat dimecres 21 de febrer davant d’altres escoles i instituts de la comarca.
Ja fa anys que des de l’escola participem a la Mostra i, aquesta vegada, s’han presentat dos treballs: un en català i un altre en anglès.
La paraula Petxa-Kutxa significa “xerrameca” en japonès i es caracteritzen per ser presentacions digitals acompanyades d’una explicació oral que consten de 20 diapositives cadascuna de les quals té una durada de 20 segons.

Les dues presentacions portaven per títol “Our forest is alive” i “El bosc és vides” i ambdues estan relacionades amb els projectes de Medi i Erasmus de l’escola.

Per fer aquests treballs i presentar-los a la Mostra els alumnes van treballar la competència digital, l’expressió oral, l’expressió escrita i la capacitat de síntesi i resum així com també aspectes relacionades amb l’aprendre a aprendre, l’autonomia personal i el treball en equip.

Al finalitzar la jornada, tots els alumnes i escoles participants van obtenir un diploma de participació.

Es tracta d’una activitat molt complerta que va tenir una gran acollida entre el públic assistent tant a Vic com a la biblioteca de Prats.
Des de l’escola volem felicitar a tots els nois i noies de 5è ja que, en totes dues ocasions, el resultat va ser excel·lent.

També volem donar les gràcies a la Montse Rovira, responsable de la biblioteca, per donar-nos l’oportunitat de presentar els treballs a les famílies i per la bona acollida i predisposició.